Відкрита лекція доктора педагогічних наук, доцента, професора кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Людмили Козак

 

   1 15 05 23 13 травня 2023 року

13 травня 2023 року відбулася відкрита лекція доктора педагогічних наук, доцента, професора кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти з дисципліни «Методика викладання фахових дисциплін» у групі студентів ДОм-1-22-1.4д на тему «Характеристика видів та форм організації науково-дослідної діяльності студентів» відповідно до порядку присвоєння вченого звання професора. На лекції були присутні: декан Факультету педагогічної освіти к.п.н., доцент Котенко О.В., заступник декана з наукової роботи к.п.н., доцент Паламар С.П., заступник декана з  науково-методичної та навчальної роботи к.п.н. Куземко Л.В., завідувач кафедри дошкільної освіти к.п.н., доцент Половіна О.А., д.п.н, професор кафедри початкової освіти Нежива Л.Л., д.п.н., професор, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Желанова В.В, д.п.н., професор,  професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Братко М. В., д.п.н., професор,  професор кафедри дошкільної освіти Пономаренко Т.О. та інші науково-педагогічні працівники кафедри дошкільної освіти.

Викладач розкрила основні види та форми організації науково-дослідної діяльності студентів, що передбачені навчальними планами і програмами (підготовка рефератів і доповідей; написання тез, наукових статей, проєктів, курсових та магістерських робіт; виконання завдань дослідницького характеру під час різних видів практики). На лекції активно обговорювалися форми науково-дослідної діяльності, яка здійснюється під керівництвом професорсько-викладацького складу у позанавчальний час (наукові гуртки, студії; конкурси наукових робіт; діяльність наукового товариства студентів, аспірантів та молодих учених). Активізації студентів на занятті сприяло застосування методу бесіди, дискусії, обговорення проблемних питань, використання цифрових ресурсів. Студенти поділилися досвідом участі у наукових конкурсах, виявляли активність при обговоренні дослідницьких проєктів, які реалізуються ними під час навчання в магістратурі. Теоретичний матеріал лекції було візуалізовано за допомогою яскравої та логічно побудованої презентації. Вдало підібраний епіграф «Освіта через науку» та проблемні питання сприяли розвитку аналітичних навичок студентів, спрямовували на плідну діяльність упродовж заняття. Лекція мала високу інформативну наповнюваність, науковий підхід до розв’язання навчальних питань. Викладач продемонстрував високий науково-методичний рівень, який засвідчений викладачами, що були присутні на відкритому занятті, у їхніх відгуках на відкриту лекцію.

2 15 05 23

3 15 05 23

Факультет у соціальних мережах