Всеукраїнський методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» з міжнародною участю.

6 11 10 листопада 2022 року

10 листопада 2022 р. за ініціативи викладачів кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся Всеукраїнський методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» з міжнародною участю.

Учасниками семінару (понад 120 осіб) стали педагоги з різних міст, районів та областей України (Київ, Бровари, Буча, Ірпінь, Фастів, Дніпро, Вінниця, Ніжин, Конотоп, Прилуки, Рівне, Корець, Хмельницький, Старокостянтинів тощо), а також колеги з Республіки  Кіпр та США. До участі у методичному хабі були залучені студенти Київського університету імені Бориса Грінченка спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта».

Методичний хаб проходив у форматі live-stream вебінарів, упродовж яких було розглянуто питання ефективного застосування онлайн-ігор на уроках англійської мови у початковій школі; представлено методичний свіфт-порадник для вчителів іноземної мови з розвитку креативності та удосконалення нових медіанавичок молодших школярів засобом Flipgrid на уроках англійської мови у початковій школі; представлено практичні поради вчителям із впровадження технологій майбутнього – AR та VR – у навчанні іноземної мови учнів початкової школи; ознайомлено із популярною технологією малювання та створення скетчів – Digital Drawing & Sketching  та прикладами вправ та завдань з іноземної мови; досліджено ідею технології травма-інформованого навчання англійської мови у початковій школі та представлено алгоритм реалізації цієї технології на уроках іноземної мови у початковій школі; визначено10 ефективних способів представити нову тему уроку іноземної мови учням початкової школи засобом сучасних технологій; з’ясовано особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції на уроці іноземної мови (англійської) у початковій школі;  вивчено зарубіжний досвід навчання іноземної мови учнів мультикультурних та багатомовних класів початкової школи (на прикладі Греції, Кіпру); представлено результати поточних досліджень, проведених в Університеті штату  Міннесоти (США).

У ході роботи дискусійної платформи учасники методичного хабу обговорили виклики сьогодення та їх вплив на процес навчання іноземної мови учнів початкової школи; сильні та слабкі сторони, можливості та загрози онлайн-навчання в умовах трансформації сучасного світу.

Координатор заходу: Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка

Модератори live-stream вебінарів: науково-педагогічні працівники кафедри іноземних мов і методик їх навчання –  Любов Терлецька, Лада Петрик, Юлія Руднік, Катерина Бровко, Тетяна Головатенко, Людмила Гапон, Ольга Ситник та запрошені спікери – Ісаак Пападопулос, доктор філософії, пост-докторант, доцент прикладної лінгвістики та навчання мов, директор Школи освіти Коледжу в м. Ларнака (Республіка Кіпр); Юрана Азіз, аспірантка, дипломований дослідник-асистент зі спеціальності «Навчання другої мови» Факультету планування навчального процесу Коледжу педагогічного та гуманітарного розвитку в Університеті штату  Міннесоти (Twin Cities) (США), доцент Університету Дакка (Бангладеш, Ісламська республіка Пакистан).

1 11

2 11

3 11

4 11

5 11

8 1

 

Факультет у соціальних мережах