Робоча нарада щодо діяльності Центрів компетентностей

 Нарада центри1 min  04 лютого 2022 року

 4 лютого 2022 року відповідно до Плану роботи  Педагогічного інституту відбувалася робоча нарада  в режимі онлайн з обговорення  стратегічних завдань в організації діяльності Центрів компетентностей на 2022 рік. На нараді були присутні директор Інституту (О. Котенко), заступник директора Інституту з науково-методичної та навчальної роботи (Л. Куземко), завідувач кафедри педагогіки та психології (Г. Іванюк), завідувачі кафедр дошкільної освіти, кафедри початкової освіти та гаранти освітньо-професійних програм -  012.00.01 «Дошкільна освіта», 013.00.01 «Початкова освіта» (О. Половіна, Г. Бондаренко) та координатори центрів: Навчальної лабораторії творчої педагогіки (Т. Прошкуратова), Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) (О. Шкуренко), Центру самопізнання і саморозвитку (Я. Матюшинець).

Під час зустрічі учасники обмінялися пропозиціями щодо підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів  за освітньо-професійними програмами та ролі Центрів компетентностей у цьому процесі. Зокрема, обговорювалися завдання діяльності Центрів компетентностей щодо формування загальних і фахових компетентностей студентів, їхнього психолого-педагогічного супроводу на різних етапах особистісно-професійного становлення; методичної підтримки професорсько-викладацького колективу Педагогічного інституту з питань цифровізації освіти; формування у студентів академічної доброчесності; залучення фахівців-практиків до проведення майстер-класів, тренінгів  на базах центрів тощо. У підсумку зустрічі були визначені пріоритетні завдання та затверджені плани роботи Центрів компетентностей на 2022 рік.

Нарада центри 2 min

Нарада центри3 min

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Факультет у соціальних мережах