Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін».

 

27 11 2020 K  25 листопада 2020 року

 

    25 листопада 2020 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін».

Учасниками конференції стали науковці з різних університетів та наукових установ України зокрема: Національної академії педагогічних наук України; Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України; Інституту проблем виховання НАПН України; Інституту обдарованої дитини НАПН України; Державної установи «Український інститут розвитку освіти»; Тернопільського національного педагогічного університету; Національного університету біоресурсів і природокористування України; Херсонської державної морської академії; Національної академії національної гвардії України; Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Харківського національного медичного університету; Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти»; Національного педагогічного університету мені М.П. Драгоманова; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»; ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»; Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського; КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»; Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені акад. С. Дем’янчука; Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка; Національного університету «Львівська політехніка»; Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка; Українського центру оцінювання якості освіти; Рівненського державного гуманітарного університету; Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького; Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Херсонського державного університету.

З вітальним словом до учасників Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін» звернувся Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік НАПН України.

Під час роботи дискусійної платформи «Компетентнісні виміри діяльності сучасного педагога у професійному стандарті вчителя» було представлено й обговорено онлайн-доповіді спікерів конференції: Наталії Авшенюк, завідувача відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, доктора педагогічних наук, старшого наукового співробітника на тему «Концептуальні підходи до розроблення професійного стандарту вчителя: досвід зарубіжних країн»; Лілії Гриневич, проректора з науково-педагогічної та міжнародної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, міністра освіти і науки України (2016 – 2019 р.р.), кандидата педагогічних наук, доцента на тему «Компетентісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи»; Олени Ліннік, професора кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктора педагогічних наук, доцента на тему «Модель компетентностей вчителя Нової української школи у проекті професійного стандарту»; Ніни Сторчак, державного експерта експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України, кандидата юридичних наук, доцента на тему «Професійний стандарт учителя: правовий вимір застосування інноваційних підходів до визначення компетентностей вчителя»; Наталії Софій, першого заступника директора Державної установи «Український інститут розвитку освіти», кандидата педагогічних наук на тему «Використання професійного стандарту вчителя Нової української школи в контексті сучасних реформених змін»; Ірени Андрощук, начальника сектору професійного розвитку педагогічних працівників Державної установи «Український інститут розвитку освіти», доктора педагогічних наук, професора на тему «Роль трудової функції управління освітнім процесом у діяльності вчителя згідно з професійним стандартом вчителя Нової української школи»; Світлани Івашньової, заступника директора з наукової роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук на тему «Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога».

У ході дискусійної платформи «Диджиталізація професійної діяльності сучасного педагога в умовах суспільних трансформацій» тривали обговорення онлайн-доповідей спікерів конференції: Наталії Морзе, професора кафедри комп’ютерних наук і математики факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, доктора педагогічних наук, професора, член-кореспондента НАПН України на тему «Цифрова компетентність вчителя: міф чи реальність?»; Любові Найдьонової, заступника директора з наукової роботи ІСПП НАПН України, президента ГО «Українська асоціація медіапсихологів і медіапедагогів», доктора психологічних наук, професора, член-кореспондента НАПН України на тему «Кіберсоціалізація підлітків в умовах складнокоординованості світу: практичні поради вчителю»; Яни Фруктової, доцента кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук, доцента на тему «Медіа-інформаційна компетентність сучасного вчителя: європейські практики, українські реалії»; Людмили Назаренко, доцента кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидата педагогічних наук на тему «Віртуалізація у перспективному впровадженні ІКТ нового покоління в практику роботи вчителя-словесника».

У перебігу дискусійної платформи «Безперервний професійний розвиток вчителя: нові виклики та можливості» тривали обговорення онлайн-доповідей спікерів конференції: Михайла Войцехівського, директора Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук, доцента на тему «Розвиток професійної компетентності педагогів в Інституті післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка»; Костянтина Линьова, завідувача кафедри освітнього лідерства, кандидата наук з державного управління, доцента на тему «Основні напрями професійного розвитку керівників закладів загальної середньої освіти в умовах парадигмальних змін»; Олександра Даценка, заступника директора з методичної роботи приватного ЗЗСО І ступеня Ukraine Global School на тему «Безперервний професійний розвиток педагогів: нові можливості для педагогічного колективу»; Геннадія Бондаренка, завідувача кафедри початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук, доцента на тему «Підготовка вчителя початкових класів у контексті впровадження освітніх інновацій: досвід Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка».

Координатори онлайн-конференції: Лілія Гриневич, проректор з науково-педагогічної та міжнародної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, міністр освіти і науки України (2016 – 2019 р.р.), кандидат педагогічних наук, доцент; Ольга Котенко,  директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Модератори дискусійних платформ: Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Дякуємо спікерам і всім учасникам Всеукраїнської онлайн-конференції за активну участь та бажаємо наснаги й нових професійних успіхів.

 

Факультет у соціальних мережах