10 жовтня 2019 року
10 жовтня 2019 року у Педагогічному інституті, відповідно до робочих навчальних програм дисциплін «Основи природо-математичних наук з методикою», «Інклюзивна освіта», «Іноземна мова з методикою навчання» була проведена навчальна екскурсія для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» І курсу (за скороченим терміном навчання) та студентів ІІ курсу у містах Трипілля та Ржищів.
Навчальна екскурсія проводилася з метою актуалізації знаннь студентів про трипільську культуру: уявлення давніх слов'ян про світ, способи виховання дітей, сторію виникнення перших ляльок-мотанок та можливості сенсорного розвитку дитини за їх допомогою; познайомити з можливостями інтеграції завдань сенсорно-логічного і мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку в процесі спостережень в природі; сформувати практичні уміння зі складання описової розповіді.
Програма перебування навчальної екскурсії була насиченою та змістовною. Під час подорожі студенти та викладачі Педагогічного інституту відвідали найдивовижніші місця Київщини (Трипілля та Ржищів); дізналися про історію місця, де археолог Вікентій Хвойка більше ста років тому вперше виявив сліди невідомої археологічної культури епохи неоліту, назвавши її трипільською, довідалися про уявлення давніх предків про Всесвіт та їхнє ставлення до виховання дитини; познайомилися з видами найдавніших слов'янських іграшок та можливостями їх використання з компенсаторною метою для дітей з особливими освітніми потребами; почули про дослідження науковців інших країн щодо трипільської культури; відвідали відроджену Спасо-Преображенську церкву, що залишилася від села Гусинці після спорудження Канівського водосховища та багато іншого. На основі отриманих вражень студенти вчились складати описові розповіді для дітей, адаптувати інформацію для них
Модератори: Вертугіна В.М., к. пед. н., Волинець Ю.О., к. пед. н., ст. викладач; Кондратюк С.Г., к. пед. н., старші викладачі кафедри дошкільної освіти; Карнаухова А. В., к. пед. н., старший викладач кафедри педагогіки та психології.