Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»

Семінар  16 квітня 2025 року

  16 квітня 2025 року відбувся семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності», організований Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

У семінарі-практикумі взяли участь студенти 1 курсу освітньої програми «Початкова освіта» та 2 курсу «Дошкільна освіта».

Під час заходу учасники активно обговорювали передумови розвитку штучного інтелекту, засадничі принципи свідомого, етичного використання ШІ без порушення академічної доброчесності; визначали переваги та виклики використання ШІ; прогнозували наслідки використання ШІ в освіті. Особливу зацікавленість аудиторії викликали корисні ресурси та сервіси ШІ, які можна використовувати педагогам в освітньому процесі. Найбільшу зацікавленість в учасників викликав додаток Kazka.fan AI (генератор казок українською мовою).

Спікерами заходу були: Максимова Наталія, заступник Голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Факультету педагогічної освіти, студентка 4 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти; Слюнько Альона, член Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Факультету педагогічної освіти, студентка 4 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Модератор семінару-практикуму: Світлана Паламар, заступник декана з наукової роботи та міжнародної діяльності Факультету педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;

Дякуємо всім учасникам семінару за активну участь, зацікавленість та злагодженість в роботі.

ШІ ніколи не замінить людину!

Користуйся ШІ з розумом!

Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»
Семінар-практикум на...
Семінар-практикум на тему «Штучний інтелект в освіті: загроза чи інструмент для підтримки академічної доброчесності»

 

Факультет у соціальних мережах