25 травня 2023 року
25 травня 2023 року, у рамках Фестивалю науки – 2023, Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету педагогічної освіти спільно з Центром самопізнання та саморозвитку й Центром інноваційних освітніх технологій (ICR-клас) організували наукові дебати «Аутсорсинг виконання завдань студентів: академічна недоброчесність чи комерційний продукт?».
В дебатах взяли участь дві команди – здобувачі освіти Факультету педагогічної освіти:
- команда ствердження: Катерина Гриненко, студентка 4 курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта, Ольга Рєзнік, студентка 2 курсу (скороченої програми підготовки) першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта, Наталія Максимова, Альона Слюнько, Тетяна Слюсаренко – студентки 2 курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта;
- команда заперечення: Уляна Карповець, Вікторія Нікітчина, Ірина Зозуля – студентки 1 курсу другого (магістерського) освітнього рівня спеціальності 013 Початкова освіта, Єлєна Родітєлєва, Юлія Висоцька – студентки 3 курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта, Євгеній Котляренко, студент 2 курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 013 Початкова освіта.
У ході дебатів було розглянуто такі питання:
- Академічна доброчесність як складова Кодексу корпоративної культури університету: цінності, принципи, відповідальність;
- Що таке аутсорсинг та як він регулюється законодавством.
Оцінювало аргументи команд журі, до складу якого увійшли:
- Юлія Руднік, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання;
- Роксолана Шпіца, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти;
- Анна Патинок, заступник Голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Факультету педагогічної освіти.
Учасники обох команд ґрунтовно підготувались досконало проаналізувавши нормативні документи, Декларацію про академічну доброчесність, Кодекс корпоративної культури Університету. Студенти наводили аргументи та контраргументи щодо поставлених питань, відстоюючи свої позиції. Журі наголосили – аргументація обох команд переконлива, що в даній дискусії неможливо ставити крапку. Проте, команда заперечення в деяких питаннях була переконливішою і здобула перемогу.
Модератори заходу: Світлана Паламар, заступник декана з наукової роботи Факультету педагогічної освіти; Олена Венгловська, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, координатор Центру самопізнання та саморозвитку Факультету педагогічної освіти; Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової освіти, координатор Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) Факультету педагогічної освіти; Марина Науменко, викладач кафедри дошкільної освіти, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету педагогічної освіти.
Вітаємо команду переможців та дякуємо усім учасникам заходу!