Методологічні семінари за участю проректорів Університету

02.17 18 201517-18 лютого 2015 року

 

 

Впродовж 17-18 лютого 2015 року відбулися методологічні семінари для професорсько-викладацького складу Педагогічного інституту за участю проректорів Університету.
Програма семінарів передбачала обговорення таких тем:
17 лютого 2015 року
1) «Сучасні методичні підходи до навчання студентів»; модератор – проректор з науково-методичної та навчальної роботи О.Б. Жильцов
2) «Навчання на дослідницькій основі: теорія і практика»; модератор – проректор з наукової роботи Л.Л. Хоружа
3) «Вступ до ІТ Академії. Використання корпоративної пошти. Налаштування. Супутні сервіси, отримані з корпоративним е-акаунтом. Створення е-портфоліо на ВІКІ Університету»; модератор – проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Н.В. Морзе
4) «Використання Веб3.0 у навчальному процесі. Деякі аспекти сучасних тенденцій педагогічних технологій: формувальне оцінювання, рефлексія. Аналіз та використання статистики Moodle. Створення е-портфоліо на ВІКІ Університету»; модератор – проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Н.В. Морзе

18 лютого 2015 року
1) «Міжнародні стандарти наукових публікацій»; модератор – проректор з наукової роботи Л.Л. Хоружа
2) «Використання ЕНК та його ресурсів в навчальному процесі. Методика роботи з електронним журналом та е-деканатом у системі електронного навчання»; модератор – проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Н.В. Морзе
3) «Аналіз та використання статистики Moodle. Відкритість наукових публікацій через інституційний репозиторій та перевірка на якість системою анти плагіат»; модератор – проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Н.В. Морзе

Викладачі, що на певний час відчули себе у ролі студентів на лекціях-полілогах, обговорювали важливі питання побудов освітнього процесу в сучасному ВНЗ.
Модератори семінарів практично втілювали основні ідеї компетентісного підходу до організації взаємодії учасників через елементи тренінгової роботи з аудиторією.
Цьому сприяло доцільно використані мультимедійні презентації, відеоматеріали, роздаткові матеріали, опорні схеми.
Викладачі побачили цілісну картину змін, що мають відбутися в освітньому процесі.
Професорсько-викладацький склад висловлює щиру подяку за проведені майстер-класи, конструктивні пропозиції та означені перспективи підвищення професійної майстерності.

Факультет у соціальних мережах