Міжкафедральний науково-практичний семінар «Формування професійної компетентності педагога: природничо-математичний компонент»

 04.09.20149 квітня 2014 року

 

9 квітня 2014 року в рамках Днів кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін проведено міжкафедральний науково-практичний семінар «Формування професійної компетентності педагога: природничо-математичний компонент». Модератори: Волинець К.І., завідувач кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту, кандидат педагогічних наук, доцент; Якунін Я.Ю., завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат хімічних наук.
У семінарі взяли участь: Бєлєнька Г.В., заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту, доктор педагогічних наук, професор; Машовець М.А., заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент; Гніденко О.А., директор СЗШ № 126 І-ІІІ ступенів м. Києва; Пухлик Н.Л., заступник директора СЗШ № 126 І-ІІІ ступенів м. Києва та професорсько-викладацький склад кафедр Педагогічного інституту та ІППО.
Метою проведення міжкафедрального семінару є розгляд проміжних результатів науково-дослідної роботи кафедр початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін і методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО по виконанню наукової теми Університету та вказаних кафедр.
Учасниками семінару розглянуто різні аспекти цієї проблеми, зокрема:
• методологічний та історичний аспекти компетентнісного підходу в освіті;
• особливості формування природничо-математичного компетентності майбутніх педагогів на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях (бакалавр, спеціаліст, магістр);
• шляхи реалізації компетентнісного потенціалу особливості в освітніх закладах м. Києва;
• окремі погляди щодо розробки компетенцій природничо-математичного компоненту підготовки вчителя;
• підходи до застосування засобів професійної компетентності.
Учасники семінару працювали в режимі освітнього дискурсу, на якому задавалися проблемні запитання відбувався конструктивний діалог.
Враховуючи значущість проблеми професійної компетентності майбутнього педагога необхідність її забезпечення в усіх освітніх інституціях учасники відзначають необхідність:
• розробки методик виявлення рівнів сформованості компетентності у відповідності зі структурою компетентнісного підходу;
• розробки науково методичних підходів, спрямованих на розвиток компетентності вчителя, його індивідуальності;
• тісної взаємодії між інститутами, кафедрами, лабораторіями університету щодо розробки та апробації засобів формування ключових компонентів професійної компетентності;
• постійне поповнення бази електронних даних про педагогічний досвід з розглянутої проблеми.

 

Факультет у соціальних мережах