Круглий стіл “Серце віддаю дітям: педагогічна творчість Василя Сухомлинського”

 

3626 вересня 2013 року відбувся круглий стіл...

Круглий стіл “Серце віддаю дітям: педагогічна творчість Василя Сухомлинського”.

Засідання круглого столу відкрив директор Педагогічного інституту В.І.Юрченко. У вступному слові він привітав учасників круглого столу і підкреслив виключне значення наукової спадщини В.О.Сухомлинського для навчально-професійної й професійної діяльності майбутніх педагогів.

Учасники круглого столу присвятили свої доповіді різним аспектам професійної творчості Василя Сухомлинського: ідеям про виховання почуття краси у дітей (заступник директора Педагогічного інституту з науково-методичної та навчальної роботи М.А.Машовець та студенти Педагогічного інституту, А.Ященко і А.Вітер), “Педагогіці успіху Василя Сухомлинського” (доцент кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка Н.О.Терентьєва), поглядам видатного педагога на сімейне виховання дітей (викладач кафедри психології Педагогічного інституту А.А.Теплюк) та ін.

            Василь Сухомлинський є автором понад 1500 казок і оповідань для дітей. Тому його літературна спадщина не залишає байдужими не лише фахівців з педагогічних професій, але і дітей та молодь. Тому в рамках круглого столу було представлено ряд активних форм роботи: презентація афоризмів В.О.Сухомлинського у виконанні учнів 8 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 81 м. Києва, театралізована постановка казок Василя Сухомлинського у виконанні дошкільників-вихованців ДНЗ № 441 під керівництвом вихователя І.Е.Лазаревої, відеосюжет з досвіду роботи вихователів ДНЗ № 33 “Дивограй” м. Києва за методикою В.О.Сухомлинського, створений вихователями І.М.Войтішиною, О.В.Цибрик і В.А.Данілович-Курочкіною, а також авторське читання оповідань і казок В.О.Сухомлинського студентами Педагогічного інституту.

         Підсумки роботи круглого столу підвели модератори: Н.І.Богданець-Білоскаленко, доцент кафедри дошкільної освіти, і О.М.Гріньова, доцент кафедри психології.

Факультет у соціальних мережах