МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РОЗБУДОВИ СУСПІЛЬСТВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

11.02.201702-03 листопада 2017 року

02-03 листопада 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи».У межах конференції відбулися загальні збори Української академії акмеології.

Відкрив конференцію Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, президент, академік Української академії акмеології.

У ході пленарних сесій з доповідями виступили: Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, президент, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Лідери для нової української школи»); Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, член-кореспондент Української академії акмеології (тема доповіді «Професійна підготовка педагога в Україні: реалії сьогодення, погляд у майбутнє»); Світлана Сисоєва, академік-секретар відділення загальної педагогіки та філософії освіти Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, віце-президент, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Міждисциплінарні дослідження в галузі освіти»); Петро Саух, академік-секретар відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, віце-президент, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Освіта в очікуванні ренесансу: проблеми та перспективи без прикрас»); Ліза Марі Бленк, професор департаменту викладання та навчання Коледжу освіти та гуманітарних наук Університету Монтани, доктор філософії в галузі природничих наук (США) (тема доповіді «Нові стратегії професійної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки»); Олександр Кучерявий провідний науковий співробітник відділу змісту і технологій освіти дорослих Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді: «Сутнісні характеристики стратегії розвитку педагогічної освіти України»); Едіта Видавська, професор Сілезького університету в Катовіцах (м. Катовіце, Республіка Польща) (тема доповіді «Міжкультурна освіта та її значення для інтеграційних процесів»); Надія Лаура Серденчіук, професор Факультету виховних наук Університету Штефана чел Маре, доктор філософії (м. Сучава, Румунія) (тема доповіді «Початкова підготовка вчителів у Румунії: сучасні виклики»); Лідія Хомич, заступник директора з наукової роботи Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді «Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя у контексті концепції нової української школи»); Ганна Сазоненко, директор Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат педагогічних наук, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Концепти розвитку учителя-акмеолога у розбудові нової української школи»); Єва Висоцька, завідувач кафедри теорії виховання Сілезького університету в Катовіцах, професор (м. Катовіце, Республіка Польща) (тема доповіді «Позитивна діагностика творчого потенціалу людини»); Наталія Захарчук, аспірантка Університету Саскатчевана, кандидат педагогічних наук (Канада) (тема відео-доповіді «Інтернаціоналізація освіти: українські та канадські реалії»); Ніна Батечко, завідувач НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Сучасні стратегії підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури»); Наталія Гузій, завідувач кафедри педагогічної творчості Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Підготовка фахівців з дорадництва у галузі освіти як інноваційний акмеологічний вектор розвитку педагогічної освіти»); Маре Отілія Кліпа, професор Факультету виховних наук Університету імені Штефана чел Маре, доктор філософії (м. Сучава, Румунія)  (тема доповіді «Процес оцінювання вчителів: європейський підхід»).

Друга частина конференції відбулася у форматі дискусійної платформи. У ході дискусії учасники долучилися до обговорення таких проблем як от: «Традиції та інновації в освіті», «Інтеграція змісту: виклики чи ризики?», «Фундаментальна та практична складова змісту підготовки вчителя Нової української школи».

3 листопада учасники конференції відвідали демонстраційні студії «Практика підготовки педагогів у центрі самопізнання і саморозвитку» (ауд. 222, б-р І.Шамо, 18/2). Учасники конференції мали змогу ознайомитися з напрямами діяльності центру зі студентами І-го курсу спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта». Також була продемонстрована платформа VCHY.COM.UA (допомога вчителю та батькам) у навчання дітей математиці. Відбувся обмін думками та досвідом щодо реалізації нових підходів у підготовці педагогів.

Модератори студій: Куземко Л.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Новик І.М., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

За підсумками проведення конференції прийнято резолюцію.

Модератори конференції: Ганна Іванюк, завідувач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, Геннадій Бондаренко, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

Факультет у соціальних мережах