Педагогічні читання «Втілення ідей Б. Д. Грінченка в сучасну освітню практику початкової школи»

12.02.201501 грудня 2015 року

 

 

01 грудня 2015 року в Педагогічному інституті КУ ім. Бориса Грінченка стартувала Грінченківська декада, в рамках якої відбувся яскравий захід – Педагогічні читання «Втілення ідей Б. Д. Грінченка в сучасну освітню практику початкової школи». Організатором виступила кафедра початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін.

До участі у заході були залучені студенти 4 курсу Університетського коледжу напряму підготовки «Початкова освіта».

Учасники педагогічних читань презентували наукові розвідки щодо втілення ідей Б. Грінченка в практику сучасної початкової школи. У своїх доповідях студенти представили постать Бориса Грінченка як казкаря та педагога, видавця журналу для дітей, лексикографа, носія сімейних цінностей, громадського діяча, просвітителя. Доповненням були яскраві, змістовні ілюстрації.

Яскравим дійством заходу була інсценізація казки Б. Грінченка «Снігурка», яка не залишила байдужими жодного з присутніх і дала можливість помилуватися поетичним словом Б. Грінченка.

Студенти переглянули документальний фільм про Б. Грінченка «Ловець слів», який дав можливість побачити Бориса Грінченка як небайдужу, багатогранну, творчу, діяльнісну особистість, значення якої для вітчизняної педагогіки ще необхідно переосмислити та усвідомити не одному поколінню.

Також було проведено профорієнтаційний діалог зі студентами 4-го курсу напряму підготовки «Початкова освіта» Університетського коледжу щодо навчання в Педагогічному інституті, організовано екскурсію до Музею українського побуту, яким опікується родина Ульяничів.

 

Педагогічні читання спонукають студентів всебічно вивчати та популяризувати творчість Б. Грінченка, чиє життя було віддане благородній справі служіння українському народу.

 

Нехай він палає, не згасне повік,

Той промінь добра, що Грінченко зберіг.

Нехай зігріває він душу й серця,

І хай захистить його милість Творця!

В. Плескун

 


 

 

Факультет у соціальних мережах