Гостьова онлайн-лекція «Програмотворення та підручникотворення як результати здійснення інноваційної освітньої діяльності. Нормативно-інструктивна визначеність процесу»

 13 06 22 1 11 червня 2022 року

  11 червня 2022 року для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП 013.00.01 Початкова освіта Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка в рамках викладання навчальної дисципліни «Організація та управління в початковій школі: правові аспекти управління» відбулася гостьова онлайн-лекція «Програмотворення та підручникотворення як результати здійснення інноваційної освітньої діяльності. Нормативно-інструктивна визначеність процесу».

Онлайн-лекцію проводили:

- лектор, який викладає навчальну дисципліну «Організація та управління в початковій школі: правові аспекти управління», – Мієр Тетяна Іванівна, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор;

- гостьовий лектор – Кодлюк Ярослава Петрівна, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти, доктор педагогічних наук, професор, завідувач науково-дослідної лабораторії шкільного підручника Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Онлайн-лекцією було передбачено обговорення питань, які стосувалися програмотворення та підручникотворення, зокрема:

- програмотворення в контексті нормативно-інструктивної визначеності процесу;

- програмотворення як інноваційний процес;

- вітчизняний та зарубіжний досвід програмотворення;

- підручникотворення: нормативно-інструктивна визначеність інноваційного процесу;

- сучасне розуміння сутності підручника;

- підручник як модель цілісного процесу навчання;

- технологічність підручника як ознака його інноваційності у розрізі таких структурних компонентів:

  • підручник – стратегічна і тактична модель процесу навчання;
  • підручник – самовчитель;
  • функціональність навчальної книги;
  • узгодженість підручника з технологіями навчання;
  • технічність підручника;

- проблемні питання, пов’язані з процесом підручникотворення для Нової української школи;

- підручникознавство як процес та результат; презентація напрацювань з підручникознавства науково-дослідної лабораторії шкільного підручника Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Полілог у ранзі організаційної форми проведення онлайн-лекції сприяв активному залученню студентів до обговорення порушених питань та висловлювання власних міркувань.

Дякуємо Кодлюк Ярославі Петрівні, професору кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти, доктору педагогічних наук, професору, завідувачу науково-дослідної лабораторії шкільного підручника Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, за змістовне, різнобічне, актуальне й професійне розкриття теорії підручникотворення та підручникознавства, а також за інформацію про напрацювання науково-дослідної лабораторії шкільного підручника Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

13 06 22 2

13 06 22 3

13 06 22 4

13 06 22 5

13 06 22 6 min

Факультет у соціальних мережах