Педагогічна майстерка «Я – майбутній педагог»

 

Титульна 02 травня 2022 р.

   Дистанційне навчання в умовах воєнного стану потребує оновлення організаційних та педагогічних підходів, спрямованих на підтримку індивідуальної освітньої траєкторії кожного студента. Сходинкою до  педагогічної професії у студентів-першокурсників освітньої програми 013 «Початкова освіта» є навчальна (психолого-педагогічна) практика. Завдання практики зорієнтовані на ресурсні можливості студентів, враховують потреби педагогів-практиків, учнів початкової школи та їхніх батьків.

У перебігу настановчої конференції, що відбулася 02 травня 2022 року, викладачами кафедри педагогіки та психології проведено педагогічну майстерку  «Я – майбутній педагог».

Під час інтерактивної взаємодії студенти створювали портрет сучасного вчителя початкових класів, визначали ефективні для виконання завдань практики ІКТ-інструменти, досліджували власні професійні уміння, ставили цілі щодо розвитку своїх професійних компетентностей.

Підсумковим акордом зустрічі стала рефлексія, що засвідчила готовність студентів до виконання запропонованих завдань практики та особистісно-професійного розвитку.

Бажаємо нашим студентам впевненого руху вперед в особистісно-професійному вивищенні!

1 03

2 03

4 03 05

5 03 05

6 03 05

7 03 05

8 03 05

9 03 05

 

 

 

Факультет у соціальних мережах