ІV Грінченківська наукова зимова школа для аспірантів і докторантів

1 copy copy copy copy copy copy

   18 лютого 2019 року розпочала роботу ІV Грінченківська наукова зимова школа для аспірантів і докторантів. Відкрила роботу наукового зібрання

Хоружа Л.Л., завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, 

 2 copy copy copy

  Перед учасниками ІV Грінченківської наукової зимової школи з лекцією «Дослідницькі стратегії у підготовці молодих науковців у Республіці Польщі» виступив Черчула Я., заступник директора Інституту педагогічних наук Академії Ігнаціанум у Кракові, доктор філософії з педагогіки, доцент (Республіка Польща) 

 4

    «Синергія загальнонаукових підходів у сучасних педагогічних дослідженнях» - тема лекції, з якою виступила Батечко Н.Г., професор кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук 

 5 copy copy  6 copy

   19 лютого 2019 року. Учасники Грінченківської наукової школи, згідно плану заходів, відвідали Інститут педагогіки НАПН України. Молоді науковці зустрілись із Антонець Н.Б., старшим науковим співробітником відділення історії та філософії освіти Інституту педагогіки Національ­ної академії педагогічних наук України, кандидатом педаго­гічних наук (тема зустрічі «Знайомство з ресурсами Науково-інформаційного центру НАПН України»); Саухом П.Ю., академіком-секретарем відділення вищої освіти НАПН України, доктором педагогічних наук, професором, член-кореспондентом НАПН України (тема зустрічі «Маленькі таємниці успішної науково-педагогічної роботи в умовах експоненційних технологій: поради філософа»); Локшиною О.І., завідувачем відділення порівняльної педагогі­ки Інституту педагогіки НАПН України, доктором педагогіч­них наук, професором (тема зустрічі «Педагогічна компаративістика у галузі знань «01 Освіта / Педагогіка» як вимога до сучасних дисер­таційних досліджень») 

7  8

   20 лютого 2019 року. Учасники Грінченківської наукової школи ознайомились із роботою Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського 

 9

   21 лютого 2019 року. Наукова бібліотека Національного університету «Києво-Могилянська академія» (Американська бібліотека імені Віктора Китастого). Перед молодими науковцями виступила з лекцією «Основи академічної доброчесності науковця» Чуканова С.О., координатор Американської бібліотеки ім. Віктора Китастого НаУКМА, кандидат педагогічних наук.

Козир М.В., доцент кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, канди­дат педагогічних наук провела з учасниками Грінченківської наукової школи тренінг «Підготовка наукових публікацій: особливос­ті та вимоги» 

 10

   22 лютого 2019 року був не менш насичений зустрічами молодих вчених із досвідченими науковцями, а саме:

Братко М.В., професором кафедри теорії та історії педагогі­ки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатом педагогічних наук;

Прошкіним В.В., професором кафедри інформаційних техно­логій і математичних дисциплін Київського універси­тету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук;

Мазур Н.П., доцентом кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Київського університету імені Бориса Грін­ченка, кандидатом педагогічних наук.

 

 15

       Цього ж дня відбулось підбиття підсумків роботи ІV Грінченківської наукової зимової школи для магістрантів, аспірантів і докторан­тів у галузі знань «01 Освіта /Педагогіка» та вручення сертифікатів. Перед учасниками виступила Хоружа Л.Л., керівник програми Грінченківської наукової школи, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.

 14

 

Миттєвості із роботи ІV Грінченківської наукової зимової школи для магістрантів, аспірантів і докторан­тів.

Факультет у соціальних мережах