ЗАСІДАННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ НА БАЗІ ГІМНАЗІЇ №117 ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ М. КИЄВА

09 26 2017  zasidanna626 вересня 2017 року

 

 

26 вересня 2017 року на базі гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва відбулось спільне засідання історико-педагогічного клубу «Істина» (керівник І. Г. Єрмаков, канд. істор. наук) та історико-педагогічних студій кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка  (керівник О.А.Венгловська, канд. пед. наук), присвячене 100-річчю часопису «Вільна українська школа» – «До джерел нової школи України як школи життя».

Учасники засідання ознайомилися зі змістом часопису «Вільна українська школа» – джерельною основою історико-педагогічних розвідок, присвячених розвитку освіти, діяльності педагогів і  діячів освіти у добу Української революції; віртуальною виставкою в Педагогічному музеї України (В. В. Бондаренко, старш. наук. співр.).  

Значний інтерес у студентів спеціальності «Початкова освіта» та професорсько-викладацького складу викликав зміст роботи «Школи життєзнавства», що функціонує у складі Володарської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів – центру реабілітації, що презентувала  О. М. Глобець – заступник директора з виховної роботи. Особливістю навчання в цій школі є набуття вихованцями ключових життєвих компетенцій та соціальних і життєвих ролей. Обговорено  шляхи співпраці студійців  зі «Школою життєзнавства».

  У форматі відкритого мікрофону учасники  (Г. І. Іванюк, завідувач кафедри педагогіки та психології, докт. пед. наук, професор,  А. Д. Січкар, канд. пед. наук, доцент, В. І. Дем’яненко, викладач, Я. В. Матюшинець, викладач та студійці) висловили власні міркування щодо місії часопису «Вільна українська школа» як джерела осмислення уроків реформування української школи.

 

Факультет у соціальних мережах